Rukouspyynnöt

Lähetä rukouspyyntö

  • Uskovan nuoren puolesta jolla ollut huimausta ja väsymystä puoli vuotta, tarvitsee Jumalan apua, että pystyisi suorittamaan ylioppilaskirjoitukset. Uskovan nuoren puolesta että krooninen suolistosairaus paranisi. Kiitos rukouksista, Jeesus sinua siunatkoon
    - helmi 06 2017
  • Uskovan nuoren tytön puolesta, joka seurustelee narsistin kanssa, suhde vie pois päin Jeesuksesta. Jumala ilmestyisi ja vapauttaisi tytön. Lämmin kiitos rukouksista!
    - tammi 19 2017
  • Pyydän rukoustukea uskovan tytön puolesta joka seurustelee ja suhde vie pois Jeesuksesta. Jumala avaisi työn silmät Lämmin kiitos, jos muistatte tytöä myös jatkossa rukousryhmässä. Herra auta! Kiitos paljon!
    - loka 30 2016
  • Pyydän rukoustukea uskovan tytön puolesta joka seurustelee ja suhde vie pois Jeesuksesta. Jumala avaisi työn silmät ja pysäyttäisi. Lämmin kiitos, jos muistatte tyttöä myös jatkossa rukousryhmässä. Herra auta! Kiitos Jeesus!
    - loka 30 2016
  • Rakas Jeesus tiedät puolisoni muistisairauden ja huoleni siitä. Siunaa puolisoani ja lääkäriä. Anna Jeesus minulle rauhattomalle rauha. Kiitos
    Maija - heinä 03 2016
  • muistakaa minua ja varsinkin kärsiviä kristittyjä ihmisen poikaa kuoleman lapsia kehoittakaa toisianne hän tulee pian rukoilkaa myös helsingin puolesta
    mika - loka 26 2015
  • Jeesus Rakas anna voimaa meidän perheelle. Auta meidän lapsia. Auta etävanhempia tulemaan uskoon kosketa heitä Sinun väkevällä kädellä. Siunaa ja varjele minun ja mieheni vanhemmat anna heidän uskon vahvistua. Anna vanhempiemme kiusaukset loppua. Auta sisariamme löytämään sinut ilmesty heille ja anna suuri Rakkautesi tulla heidän sydämeen. Paranna eräs naisihminen ahdistuksesta ja auta hänen sukulaisiaan, siellä on paljon sairautta paranna hänen sukulaisensa. Kiitos Rakas Jeesus tästäkin päivästä ja tämän päivän ruoasta. Kiitos että olet pelastanut meidän perheen. Aamen
    Henna Hämäläinen - kesä 26 2015
  • Nuoren naisen puolesta, joka antoi elämänsä Jeesukselle. Hänellä on rankka tausta; että vapautuisi täysin ja että hänen elämänsä järjestyisi kaikilta osin.
    Eero Vahter - 03 2014
  • pyydän teitä muistamaan erästä yli kolmekymppistä helsinkiläistä naista on vaikeuksia ja takana rikkinäinen elämä hän on mielestäni jumalan avun tarpeessa herra tietää amen
    mika - heinä 22 2014
  • Pyydän rukoustukea perhe/työelämään. Jeesus pelasta työkaverini ja uudista minut. Anna viisaus sekä johdatus työelämään. Uudista perheeni uskossa ja anna meille palvelustehtävä. Ilmesty isälleni ja siskolleni. Kiitos rukoustuesta! T.veljenne
    - maalis 04 2014
  • Rukouspyyntö, vointini yksinäisyyden poistumisen, yksin olemisen, perheasian, oikeusasian, kantelu on, voitto siihen että saan oikeuden...antin, poikani puolesta, varjelusta kaikille, perheemme. Ps. 41, 51, 91, 4, 23, 94. Vapautta itselleni, hyväksyä itseni, unohtaa kaikki mennyt. Veren alle meidät. Jes 53. Terve usko.
    - helmi 08 2014
  • Pyydän rukousta että Jeesus antaa todella paljon lisää esirukoilijoita työhömme. Jeesus herätä niitäkin jotka ovat poistuneet ja synnytä uusia rukoilijoita. Jeesus rakas anna sinun mielisuosio levätä työmme ja tiimin yllä, siunaa avioliittoni ja auta että osaaan puhua kadunihmisille evankeliumia niin että ymmärtävät. Jeesus siunaa ensi viikon työt ja tapahtumat että saamme kohdata paljon ihmisiä. amen
    - helmi 02 2014
  • Rukouspyyntö työn, perheasian, voinnin puolesta, naapurini puolesta ja että saisin kielillä puhumisen armolahjan, anteeksiantoa ja rakkautta, menneisyyden unohdus, varjelusta. Poikani puolesta. Kiitos.
    - tammi 17 2014
  • Rukoillaan näitten minun työharjoitteluasioitten puolesta. Minulle ollaan etsimässä koulun työssäoppimispaikkaa eikä millään meinaa löytyä ja ne työpaikat on todella tiukassa. Rukoillaan sen puolesta, että saisin hyvän työharjoittelupaikan jostakin niistä paikoista mihin ollaan kyseltu ja niitä on useita kymmenia muun muassa keittiötöitä, siivous, kaupat, kirpputorit, pesula, puutarha, eläinten hoito, vanhusten avustaminen jne. Voitteko muistaa rukouksin että joku löytys minullekin. Rukoillaan myös sen puolesta, ettei eräs henkilö seurailisi minua enää samoihin työpaikkoihin kuin missä minä olen. Minua on ahdistanut kun eräs henkilö kyttää sitä, minne minä menen ja menee itse juuri sinne minne minäkin. Rukoillaan sen puolesta, että Jumala estäisi sitä ihmistä seurailemasta minua ja että sitä ei oteta sinne minne minä menen eikä minua sinne minne hän menee. Kiitos muistamisesta.
    Henna Makkonen - marras 01 2013
  • Rukouspyyntö nuoren miehen puolesta ja eksynyt kauas.
    nim. suuresti ahdistunut - elo 13 2013
  • tukalan raha-tilanteeni puolesta,etten enää joutuisi"kerjäämään"ruokaa ystäviltä.Raamatun lukemisen vaihtumista"pakkopullasta"innostukseen. tulehtuneiden ihmis-suhteiden puolesta ja unirytmini puolesta.lisäksi käärme-unien loppumista.
    - elo 10 2013
  • Kiitos Rakas Jeesus, että autat minua ja johdatat elämääni tarkoittamasi puolison. Kiitos, että voisin saada uskovan ja rakastavan miehen ja lapsia, jos se on Herra Jeesus Kristus Sinun tahtosi. Tahdon odottaa sinun johdatustasi ja aikatauluasi tässä asiassa. Anna minulle voimaa. Siunaa läheiseni ja pelasta heidät.
    - touko 14 2013
  • Hei. Voitteko muistaa rukouksin sitä, että kauan minua kiusannut henkilö jättäisi minut jo rauhaan, saisi muuta ajattelemisen aihetta ja kasvaisi ihmisenä tuosta käytöksestä ulos ja jos hänellä jokin ongelma, niin saisi siihen oikeaa apua. Kiitos muistamisesta.
    Henna Makkonen - touko 08 2013
  • Voitteko muistaa rukouksin erästä naista, jolla on paranoidinen skitsofrenia ja akuutti psykoosi, mutta joka kieltäytyy hoidosta ja lääkkeistä ja on vaaraksi tai ainakin haitaksi jo itselleen ja muillekin. Voitteko rukoilla erään uskovaisen miespuolisen lääkärin puolesta, että Jumala antaa viisautta hänelle hoitaa tuon vaikeasti psykoottisen potilaan asiat oikein ja että löytäisi hyvän hoitokodin potilaalleen. Potilaasta on ilmoitettu jo terveydenhuoltoon ja rukoillaan että löytyy oikea apu ja hoito ja lääkärille viisautta laittaa potilaan asiaa eteenpäin. Rukoillaan myös sen puolesta että tuo vaikeasti sairas ymmärtää oman sairautensa ja itsekin haluaa hoitoon ja suostuu siihen. Hän on jo selkeä haitta niin itselleen kuin muille.
    Henna Makkonen - touko 05 2013
  • Pyydän rukoustukea työasioiden puolesta. Työkaverini ja minä olemme joutuneet työelämässä räikeän syrjinnän ja ajojahdin kohteeksi. Henkinen pahoinpitely on sielujamme raastavaa ja olemme neuvottomia. Jeesus anna viisautta ja rakkautta sydämiimme, jotta selviytyisimme. Viisautta myös päätöksentekoon, jotta voisimme tehdä asioita Jumalan tahdon mukaisesti. T.Loppuun palanut veljenne
    - tammi 17 2013
  • Pyydän rukoustukea työasioiden puolesta, olen jäämässä työttömäksi! Rukoilen Herran ohjausta ja johdatusta, että voisin täyttää sen paikkani ja tehtäväni mihin Hän on minut kutsunut. Rukoilen voimaa oppiakseni paremmin kohtamaan elämän haasteet ja vaikeudet ja myös näkemään Jumalan huolenpidon jokaisessa päivässäni.
    Herra kuulee - joulu 04 2012